Salut world… i o piaskowym lwie tytułem wstępu

Tutaj kręcono Taxi... ale przestano i dobrze, bo kolejne odcinki odcięły kupony i niewiele zostało.

Tutaj kręcono Taxi… ale przestano i dobrze, bo kolejne odcinki odcięły kupony i niewiele zostało.

Dzień dobry, witam z Prowansji na nowym blogu Widziane znad Śródziemnego. Kompiluję od lat kilku emigracyjne teksty o naszych unijnych wyjechanych do książki-antologii : na razie idzie powoli ale mam ambicję by dać świadectwo 10 lat polskiej euro-emigracji tą publikacją.

E-book wychodzi w 2015. Szukamy z uporem Autorów i -Torek z jeszcze kilku krajów, zapraszam zatem do współpracy osoby piszące ciekawie ! Opowiadania mogą być anonimowe, napiszesz ?

Poza tym piszę w tematyce socjo-eko i sci-fi, publikowałem w kilku pisemkach w Anglii i w kraju. Mam sporo materiału, na dobry początek zatem mój nowy felietonik w Gazecie Bałtyckiej, czyli „Piaskowy lew” :

http://gazetabaltycka.pl/promowane/piaskowy-lew-widziane-znad-srodziemnego-relacja-z-francji

Widok miejski " na przestrzał " z placu Cors Julien, okolica w stylu bohemy. Czasami tubylcy ciskają z okien np jajkami w przechodniów, mnie próbowano trafić w sumie dwukrotnie z ukrycia : ale nie masz cylu marsylski krokodylu...

Widok miejski ” na przestrzał ” z placu Cours Julien, okolica w stylu bohemy. Czasami tubylcy ciskają z okien np jajkami w przechodniów, turystow robiacych fotki :  mnie próbowano trafić w sumie dwukrotnie z ukrycia : ale nie masz cylu marsylski krokodylu…

W Morzu pływam i meduza się nazywam... miałem z jej rodziną kontakt przez nieuwagę razy kilka i pokrzywy przy nich to raczej pikuś.

W Morzu pływam i meduza się nazywam… miałem z jej rodziną kontakt przez nieuwagę razy kilka i pokrzywy przy nich to raczej pikuś.

Maciek w Marsylii…

3 uwagi do wpisu “Salut world… i o piaskowym lwie tytułem wstępu

Skomentuj

