Francuzki pytają : GDZIE JEST nasz okres…?!?

Ta sprawa zatoczyła szerokie kręgi, poszkodowane kobiety zostały wysłuchane w Parlamencie Europejskim. Temat jest bardzo poważny i smutny ale, co oczywiste, tamtejsza oficjalna prasa raczej go unika : pisał o niej portal Francesoir, jeden z najlepszych alternatywnych / „foliarskich” w tym kraju, a także znany miesięcznik dla kobiet Marie Claire. Zaszczepione Francuzki skarżą się na coś co w kraju nad Wisłą określamy jako NOPy ( Niepożądane Odczyny Poszczepienne ) : w ich wyniku mają bardzo nieregularne miesiączkowanie ! Albo z powodu tzw efektów ubocznych utraciły okres całkowicie…opóźnione cykle lub wręcz przeciwnie : nienormalne cieżkie miesiączki trwające prawie bez przerwy ! Dotyka to kobiet w bardzo różnym wieku, niektóre historie opisane na ouestmoncycle.com* są po prostu koszmarne…Francuzki mówią że nie poznają już swojego ciała !

Ma na imię Mélodie, 37 lat. Ale może być Natalie, Catherine, Monique , Patricia… i wiele innych : ta pierwsza założyła stowarzyszenie „Gdzie jest mój okres”. ( « Où est mon cycle » ) Zgłosiło się do niej na razie ponad cztery tysiące francuskich kobiet z tym samym problemem. A tysiące informują o podobnych symptomach !

Melodie mówi na łamach Francesoir : „zaszczepiłam się i od tego czasu już więcej nie mam regularnego okresu. Mój lekarz powiedział mi że to na pewno stres i że bez związku ( Ze szczepieniem ). „

Ale Melodie ma tysiące świadectw ( od innych kobiet ). Podnosi się wiele głosów, kobiety mi mówią że boli je brzuch, że mają rozregulowany cykl.

Nie jesteście szalone – dodaje Melodie – już nie jesteście same !

Anonimowa Francuzka w internecie mówi : nie mam już macicy ( w wyniku operacji), Lola komentuje : „to jest prawdziwa katastrofa na wszystkich poziomach, lista efektów ubocznych ( U zaszczepionych ) rośnie z dnia na dzień…laboratoria , firmy farmaceutyczne kompletnie wyłączone z odpowiedzialności, a nasze Państwo nie uznaje ofiar tych efektów, po prostu katastrofa…”.

Świadectwo przysłane na profil Instagramowy Melodie :
„Dzień dobry, straciliśmy nasze dziecko po 9 tygodniu ciąży ! Moja kobieta wzięła trzecią dawkę trucizny w lutym. Z tego powodu wielkie rozregulowanie z cyklami całkowicie przypadkowymi.
I zatrzymanie się serca dziecka w 9tym tygodniu z powodu problemu z chromosomami.

Myślę że trucizna Pfizera odegrała w tym wielka rolę.”

A jest podobnych historii sporo…Te kobiety bardzo żałują, ale na niejednej była presja społeczna aby sie zaszczepiły, co ciekawe że z drugiej strony we Francji na demonstracje anti-pass vaccinal przychodzą solidarnie zarówno nieszczepieni jak i Ci którzy przyjęli tzw szczepionkę. Niedawno odbyła się też demonstracja osób poszkodowanych przez szczepionki…

Ale Mélodie jest zdeterminowana, tej wiosny dotarła ze swoim przekazem do Parlamentu Europejskiego w Strasburgu , i na szczęście nie sama bo w towarzystwie swojej paryskiej adwokatki, Diany Protat, ginekolog Laurence Kayser oraz posłanki europejskiej Virgini Joron reprezentującej ugrupowanie Tożsamość i demokracja ( Identitie et democratie ).

Osoby zaszczepione wydychają toksyczne białko kolczaste…?!? Na forum strony ‚Gdzie jest mój okres’ znajduje się kilka komentarzy w tym temacie, o efektach ubocznych po kontakcie skóra do skóry :

„Witam wszystkich! Chciałabym złożyć tutaj swoje świadectwo, aby uzyskać odpowiedzi od osób znajdujących się w takiej samej sytuacji jak ja. Spotkałam faceta, który jest dwukrotnie zaszczepiony. Po naszych stosunkach seksualnych moje miesiączki były wyjątkowo obfite i długie…

Z drugiej strony mam teraz infekcję dróg moczowych, którą jutro ocenię za pomocą badania ECBU. ( Zastanawiam się, czy szczepienie mojej towarzysza mogłoby by wyjaśnić te zaburzenia i czy zgłoszono Państwu inne przypadki ? ) Aby temu zaradzić planuję poddać się zabiegowi z użyciem dwutlenku chloru”

„Ja też zadałam sobie to pytanie. Nie byłam szczepiona, nie miałam fizycznego ani intymnego kontaktu z osobą zaszczepioną. Moi koledzy z pracy zostały zaszczepione i po tym moje miesiączki były bardzo obfite. Myślę, że mogę użyć określenia „krwotoczny”, ponieważ zużycie podpasek wzrosło dwukrotnie. Trwało to dwa lub trzy cykle, po czym wydawało się, że wszystko wróciło do poprzedniego stanu. Nie potrafię wytłumaczyć tego zjawiska, tym bardziej, że w moim przypadku były to osoby z pracy, nie było kontaktu fizycznego, z drugiej strony była to codzienna bliskość, biorąc pod uwagę, że codziennie godzinami siedzieliśmy za tym samym biurkiem. Odwagi ! „

Kilka miesięcy temu usłyszałam o amerykańskiej szkole, w której nieszczepione nauczycielki, zamykane ze szczepionymi, cierpiały na poronienia i inne problemy menstruacyjne. Przychodzi mi to na myśl, bo mam z tym do czynienia. Chciałabym wiedzieć, czy Ty lub znana Ci kobieta miałybyście problemy zdrowotne typowe dla skutków ubocznych szczepionki (dwukrotnie częstsze miesiączki), gdyby nie otrzymali Państwo zastrzyku lub nie bylibyście – blisko intymnie– ze szczepionymi ?

Wygląda na to, że od potu można się zarazić… a mój mąż też miał ostatnio dziwne objawy. Czy masz jakieś wskazówki do diagnozy: białko kolczaste ? Grafen? Inne ? i jak przetestować, żeby dowiedzieć się co to jest? Zatem znam protokół: NAC, cynk, wiatminy, detoks itp. Dziękuję za podzielenie się swoimi doświadczeniami, pomysłami i pomysłami.”

Laurence, ginekolog, zdawała sobie sprawę z ryzyka uczestniczenia w tym wywiadzie dla FranceSoir, ale stwierdziła : jajniki tych kobiet funkcjonują źle, widzimy przykłady endometriozy, ekstremalnie bolesne patologie których nie da się leczyć normalnymi sposobami. Jesteśmy w impasie terapeutycznym (..) ubolewa nad „intelektualną nieuczciwością naukowców” którzy nie chcą zacząć prowadzić w tej dziedzinie badań i dodaje : to jest naprawdę dobrowolna chęć nie zdawania sobie sprawy !

W kwietniu ,w biurze parlamentarnego biura organizacji OPESTC, stowarzyszenie „Ou est mon cycle” zostało wysłuchane , i paryska adwokat Protat która wspiera Melodie ma nadzieję iż to co zostało powiedziane otrzyma wsparcia i będzie publicznie udostępnione. Czy faktycznie jest na to szansa ?!?

( W tle zaś, od kilku co najmniej miesięcy, rozwija sie tzw PfizerGate, temat nabiera prędkości, może powoli, ale nieublagalnie, wiele tych spraw jest już nie do zamiecenia pod dywan…)

Tyle dzielne Francuzki. A oto najnowszy artykuł po angielsku na ten temat i wywiad z Melodie oraz jej adwokat :

Maciek B.

*Strona stowarzyszenia jest po francusku, oraz po flamandzku ale jest na niej kilka zdań po angielsku.

Dodaj komentarz