BalenciagaGate : Francuska agencja reklamowa w centrum skandalu luksusowej hiszpańskiej marki…

Gdy olbrzymia większość ludzkości oszołomiona nadchodzącymi piłkarskimi emocjami ma zapomnieć nieco o sytuacji na Ukrainie oraz innych gorszych tematach, luksusowy hiszpański dom mody publikuje w listopadzie obrzydliwe reklamy w ramach kampanii „Gift Shop”, w których oprócz ponurych a raczej przestraszonych dzieci są pluszowe misie odziane w akcesoria subkultury seksualnej ! To co widzimy w tym medialnym skandalu jest tylko wierzchołkiem góry lodowej ale może doprowadzić do ujawnień na skalę o jakiej nie śniło się przeciętnej Kowalskiej czy też Monsieur Dupont , do wycieku informacji które mogą porządnie zakołysać dyrygentami chorego świata zblazowanej mody i tzw rozrywki. Naiwna nadzieja ?

Jak celnie opisał to hinduski portal informacyjny Masala : w tej aferze jedni próbują zrzucać odpowiedzialność na drugich. Balenciaga pozwała francuską agencję reklamową North Six na olbrzymią kwotę, znany włoski fotograf Gabriele Galimberti twierdzi że „nie miał wpływu na to co fotografował”, natomiast agentka francuskiego scenografa dekoracji Nicholasa Dejardins uważa że zrobiono z niego kozła ofiarnego : czyli klasyczny gorący ziemniak albo czeski film…

I chyba jak zwykle trudno po nitce dostać się do kłębka bo każdy idzie w zaparte : kto tak naprawdę jest odpowiedzialny w tej kwestii ? A może wszyscy powyżsi to tylko tak zwani podwykonawcy ? A cała ta afera jest niestety zamierzoną, zaplanowaną prowokacją…

Od ponad miesiąca nie oglądam ani nie czytam żadnych wiadomości, nie jestem na bieżąco i bardzo mi z tym dobrze…ale zobaczyłem te okropne zdjęcia z kampanii balenciagi i postanowiłem podzielić sie z Państwem moimi przydługimi wynurzeniami na temat. Dzisiaj chce pokazać jak głęboko warto zejść do króliczej nory aby zrozumieć upadek i degradację współczesnej kultury masowej i czym tak naprawdę jest ona podszyta…

Symbole rządzą światema diabeł nosi dzisiaj ciuchy balenciagi.

Balenciaga powstała w północnej Hiszpanii 95 lat temu. W czasie hiszpańskiej wojny domowej firma przeniosła się do Francji, pierwszy pokaz mody odbył się tam w 1937 roku. Historycy uważają iż balenciaga mogła działać w Paryżu pomimo nazistowskiej okupacji dzięki…znajomości z generałem Franco, czyli sojusznikiem Hitlera. Ta marka stała się tak popularna że pomimo wojny w Europie zainteresowani przybywali z innego kontynentu aby zobaczyć najnowsze kreacje… ( W okresie powojennym wśród klientek były takie nazwiska jak Bismarck i Rotschild…) Ich torebki trudno kupić poniżej 1k euro, czasami media ekscytują się że niektóre pretensjonalne produkty tej luksusowej marki wyglądają jak worki na śmieci : czyż nie pokazuje to szaleństwa naszych czasów ? Że ludzie kupią byle co , byle kosztowało wystarczajaco dużo i było na topie.

Hiszpański brand szokował już wcześniej , prowokował w swojej ofercie np… zniszczonymi chińskimi trampkami po 1850 dolarów ! Pewnie zabawne jest udawać biednego będąc bogatym ? ( Przyznam że do tej pory o tym potentacie modowym bardzo niewiele słyszałem : moje hiszpańskie buty taniej eko marki ,rewelacyjnie lekkie, kosztują w przedziale 10 – 20 ojro a każda para służy mi kilka lat ).

Tym razem jednak to już zupełnie inna kategoria : obrzydliwy diabelski ekshibicjonizm, bo brak mi innego określenia !

Pod cienka warstwa oficjalnej rzeczywistości tego świata,  pod poziomem mediów, kultury, rozrywki, celebrytów kryje sie grupa osób które używaja okultyzmu do kontroli, wielbia ciemne siły. Jednakże jest szansa iż ta symbolika doprowadzi ich w końcu do zguby !

Gdyż machaja nam już dosłownie przed nosem: kiedyś byli subtelni w działaniach a teraz staja sie coraz bardziej bezczelni…skandal hiszpańskiej luksusowej marki to coś w rodzaju akcji psy op,  oraz rytuału… Oczywiście inne firmy już próbowały reklam z pogranicza, ale nie w takiej skali.. ( Jakiś czas temu Zara po zarzucie seksualizacji wycofała szybko bardzo niestosowna reklame z udziałem dziecka). Kolejne koszmarne obrazki i koneksje współpracowników Balenciagi wychodza na światło dzienne.

Ta marka słynie zresztą z co najmniej dziwnych pokazów mody, dla wprawnego oka oczywiste że wykreowanych w stylistyce okultyzmu… Kilkanaście lat temu popularnym hasłem stało się „Devil wears Prada”, i to wszystko były oczywiste aluzje do księcia ciemności, który zresztą wmawia nam od lat że go przecież nie ma ! A teraz diabeł nosi ciuchy z balenciagi ?

Oczywiście główne media zrobia wszystko aby zmylić trop, odwrócić uwage od satanizmu w tle tego skandalu i pomimo kolejnych dowodów sprowadzić takie zarzuty do rangi konspiracji i teorii spiskowych… Z racjonalnego punktu widzenia bardzo trudno jest uwierzyć takie informacje, postrzegając je w dodatku jako oddzielne sprawy !

Wywieranie wpływu poprzez media na populację ludzką ułatwia stosowanie np hipnozy typu NLP. Programowanie neurolingwistyczne samo w sobie jest tylko narzędziem, ale nie jest niczym nowym : wywodzi się z magii babilońskiej ? Relatywizm moralny tej metody daje wiele do myślenia…Przemówienia polityków od lat są pełne skutecznej manipulacji rodem właśnie z nlp…( a niezliczone szkolenia dla biznesu i marketingu na bazie nlp dawały uczestnikom bardzo mocny ale krótkotrwały haj typu : możesz wszystko…warto też przyjrzeć się obu „ojcom założycielom” tej techniki w USA oraz ich powiązaniom…)
Oczywiście, było i jest wielu którzy chory system ujawniają, niestety wśród nich większość to tzw aktorzy kryzysowi ponieważ ich intencja i motywacja jest zła gdyż działają – bezpośrednio czy pośrednio – w interesie zajonistow czy filozoficznych spadkobiercow zakonu Loyoli : dobitnym przykładem w USA jest alex Jones, a w kraju raju : polityk Grzegorz „Szczęść Boże” braun . ( Zwany świadkiem j. polskiej prawicy a ostatnimi czasy klaunem hihi ! ) . Obaj pieniacze i pozerzy, aktorzy kryzysowi. Tak samo nieautentyczni są, mimo że faktycznie wiele zrobili , pseudo sygnaliści tacy jak Assange i Snowden ? Wszyscy oni to tzw kontrolowana opozycja.

Można powiedzieć że pop kultura już od swoich narodzin została zaprzęgnięta do lansowania ukrytych treści. A ogłupione masy potrzebują coraz więcej odmóżdżającej rozrywki, silnych emocji. Masy nie chcą prawdy, wystarczy im mocny egregor… Możemy szanowni Państwo dożyć tego iż kiedyś w jakimś reality szoł ktoś załatwi potrzebę fizjologiczną na wizji i będzie to komentowane w mainstreamie jako „nowatorskie”, „bezkompromisowe” czy „nonkonformistyczne” !

Poziom obniża się coraz bardziej, do dna niedaleko :
wampiry są od lat przedstawiane jako „sexy” ( To wszystko jest promocja okultyzmu ), zabijanie także…wkrótce ma mieć premierę czwarta część horroru Hostel, i zwykle takie filmy prezentują reżyserzy rodem z hollywoodzkiej kultury abrahamicznej…Gojów trzeba straszyć i bawić ! Ale na szczęście albo raczej na nieszczęście „elit”, stawiają goje opór :

Londyński artysta uliczny rozpoczął w Londynie akcje piętnowania sklepów Balenciagi. Akcja ma nazwę „Luxury vandalism ” i członkowie tego kolektywu w innych krajach będą także prześladować sklepy hiszpańskiej marki !

Ukrywający się pod pseudonimem Joe Bloggs mówi otwarcie dla amerykańskiego portalu :
„Zacząłem tą akcję ponieważ byłem zdegustowany ich zdjęciami, które wyraźnie pokazują wykorzystywanie dzieci , eksponowanie ich na ekstremalne praktyki seksualne dorosłych ( bdsm ), i są ukryte odnośniki do pornografii dziecięcej a nawet do Baal, bóstwa któremu były ofiarowywane dzieci” ! ( Sa zdjecia na których nazwa firmy napisana jest z podwójnym a..)


Na jednym zdjęć z tej sesji , na ścianie po lewej od główki dziecka i nad widzimy czarne skrzydlate smoki…chyba na ten element ” wystroju” jeszcze mało kto zwrócił uwagę ? Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach.


Niestety francuski ślad w tej szokujacej aferze jest naprawde wyraźny… Obecnym właścicielem marki Balenciaga jest wielka korporacja z siedzibą we Francji, do której portfolio należy także m.in. Gucci oraz Yves Saint Laurent. Jej szefem jest francuski bilioner, prywatnie mąż Salmy Hayek.

Ów Francuz który jest właścicielem firmy matki Balenciagi poprzez inna swoja firme włada także słynnym domem aukcyjnym Christies,  ten sam który sprzedaje przedziwne lalki…typu sexy dolls ? Tylko że przedstawiaja dzieci ( ! ) i zamiast nosa maja penisy albo waginy : te koszmarne „maskotki” osiągają na aukcjach zawrotne ceny w tysiacach funtów… taka tematyka to jedna z obsesji chorych „elit”. Nie ma takiej możliwości aby Ms Pinault nie wiedział o tej kampanii reklamowej balenciagi…

Zaś francuski oddział niesławnej agencji reklamowej mieści się w paryskiej 10tej dzielnicy, we wschodniej części miasta, określanej jako coraz bardziej modna i kosmopolityczna i zdecydowanie jedna z najlepszych do zamieszkania…rogaty dba o wierne sługi.

Upadek ludzkości postępuje, nasze czasy w starożytnych pismach wedyjskich są opisywane jak Kali Yuga, najgorsza epoka w cyklu rozwoju ludzkości ! Gdzie współczucie prawie zanikło, za to szerzy się hipokryzja, kłótnie, wojny , ateizm, kult pieniądza : brzmi znajomo …?

Niejeden z rodzimych celebrytów także musiał ukłonić się mediom : na temat obfitości okultystycznej symboliki w klipach video przeróżnych polskich muzyków i artystów ciekawie mówił niejaki Eter, ale niedawno zamknięto mu usta… nagrania zniknęły z jego kanału YT.
Piosenkareczka Elektroda była jedną z tych którą Eter prześwietlil, i wygląda na to że jeden z jej scenicznych image to już klimaty ofiar z…czarnego rytuału.
A główne fanki to nastolatki !

Reprezentujący środowiska postkatolickie niejaki Detektyw prawdy – pod tym pseudo ukrywa się były dziennikarz z kielecczyzny uważający się za tzw chrześcijanina biblijnego, który już 10 lat temu dokonał apostazji, a teraz obnaża obłudę kościoła kat i plany nwo – niedawno pisał o okultystycznej symbolice mistrzostw świata w piłce nożnej. Nieco wcześniej o żonie czołowego polskiego piłkarza, reprezentanta Rzeczpospolitej, która podczas tegorocznego pobytu w Monako ochoczo i bezczelnie pokazywała symbol rogatego, tzw horns, i opublikował jej zdjęcie z Tik Toka … fotomontaż ?

A przecież Anna Lawendowska ( Czyżby chochlik przestawił literki..? ) została zdemaskowana jakiś czas temu przez Violettę Kołakowską, która zarzuciła żonie naszego czołowego piłkarza Roberta używanie symboli okultystycznych w reklamie z dziećmi…
Polska supergwiazda kopanej grający aktualnie w stolicy Katalonii również ochoczo i nie od wczoraj krzyżuje dłonie na klatce piersiowej i wyciąga język po kolejnym golu ! Tłumacząc się potem głupawo z tego gestu że niby oznacza to …chromosom córki ? Tak zwana cieszynka…Serio ?!?

Król jest nagi, a diabeł śmieje się nam w twarz kolejny raz : tacy są wasi idole !!! Sprzedani, bo ja mogę kupić każdego…A oficjalnie Lewandowscy przecież pozują na szczerych katolików, pijarowa szopka hipokryzji w stylu : nie wstydzę się Jezusa !

A to są gesty i komunikaty tajnych stowarzyszeń…gdyż skomercjalizowana do granic piłka nożna i rugby mają wyraźnie okultystyczne początki i zostały celowo rozpropagowane aby nieświadome masy mogły się wyszaleć ! By odwrócić uwagę od spraw naprawdę ważnych, w tym i od duchowości, dostać emocje i oddać ich jeszcze więcej… bo pewnie ktoś się karmi takimi masowymi rytuałami oddawania energii jakim jest mecz ?
Współczesnemu futbolowi w południowych i latynoskich krajach naprawdę już niedaleko do religii…( Sam kiedyś byłem entuzjastycznym kibicem, aktualnie jaram się tylko meczami w lidze okręgowej w małych miasteczkach czy wioskach które oglądałem na żywo, stojąc tuż obok, i czasem podawałem piłkę gdy w ferworze gry amatorzy wykopali ją do lasu ! Tam jest jeszcze spontan i autentyczna ochota do grania… ).

I oprócz chlubnych wyjątków oczywiście , od lat tajemnicą poliszynela jest że polskim piłkarzom po prostu nie chce się/brak czasu na dotarcie aby skutecznie grać dla reprezentacji ? Bo kluby ( Czytaj : sportowe prawie korporacje ) dają zarobić i wymagają aby najlepsi kopacze byli sprawni zwarci i gotowi dla nich : romantyczne mecze i kontuzje pod flagą białoczerwoną nikomu już nie potrzebne…najważniejsze są bogate kluby, i kontrakty, zatem niejeden piłkarz czyli sportowy najemnik odbębnia po prostu występy międzynarodowe, bo o honorze to już mało kto teraz pamięta : liczy się kasa ! Czasy dzielnych białoczerwonych którzy walczyli ofiarnie dosłownie o każdy metr murawy już się dawno skończyły, naiwny kibicu ?

Niezliczone gwiazdy sportu i estrady, aktoreczki, aktorzyny, muzycy znani i jeszcze nieznani , a także artyści kabaretowi np Romek niejaki…oraz celebryci w Polsce, Francji, USA i na całym świecie, od lat z entuzjazmem zakrywają jedno oko, pokazują rogi…i przeróżne inne wariacje okustycznych gestów, np tzw nożyczki, byle się rogatemu przypodobać : w telewizji, na okładkach pism, w swoich klipach video, na koncertach, wszędzie ! Bo im więcej tym „lepiej” : ale oficjalnie tego po prostu nie ma ! Jest na temat tej symboliki bardzo celne, cyniczne określenie po angielsku : Once you see it, it’s f**kin’ everywhere

„Konspiracja”, zbiegi okoliczności…najgorzej że niejeden papież w przeszłości, i aktualny oficjalny papież rzymskiego babilonu także robili publicznie okultystyczne gesty :
co jakiś ksiądz nieudolnie i rozpaczliwie próbował tłumaczyć na Youtube jako „symbol miłości” !
Wg mędrca Konfuncjusza „To znaki i symbole rządzą światem, a nie słowa czy prawa„…

Szatan książę tego świata…I Drugie Przyjście Donalda Trumpa ?

Internet dodał skrzydeł wszelakim demonicznym istotom które pragną aby kultura pop ociekała okultyzmem. Telewizja to zapoczątkowała, ale brakowało doskonałości w manipulacji, przedtem była to rwąca rzeka, teraz jest jak ocean…w którym jesteśmy zanurzeni.

Przykład balenciagi jest typową zagrywką systemu i testem reakcji społeczeństwa wobec szoku : na ile można sobie pozwolić ? Czy będzie sprzeciw i czy może szybko zapomną ?
Takie zdegradowane kampanię reklamowe mają też na celu nieustanne przyzwyczajanie społeczeństw do okultyzmu, promowanie tego ma doprowadzić aby społeczny próg akceptacji wzrastał..

Ilość bodźców podprogowych w głównych mediach naprawdę od dawna przekracza pojęcie zwykłego zjadacza chleba. Chodzi o to byśmy „konsumowali” jak najwięcej chaosu, przemocy, zła i …pragnęli więcej. Zarówno na poziomie widzialnym, jak i tym ukrytym ( Ale to i tak było za mało, zatem dodali okultyzm. )

Seksualizacja dzieci to tylko jeden z podpunktów tego scenariusza. Oraz próby systemu na legalizacje seksu z nieletnimi ! Niedawno gromy posypały się na brytyjską polityk która chciała obniżenia wieku zgody ( Tzw age of consent ) na uprawianie seksu – aktualnie jest tam 16 lat – na 14 , a nawet – tak dobrze Państwo widzą – z osobami w wieku dwunastu lat, czyli dziećmi…

Naprawdę, nie mam złudzeń że ta biblijna metafora o diable spuszczonym z łańcucha stała się faktem w naszych czasach.. Oczywiście z wyższego punktu widzenia jest to jakiś test, wyzwanie dla ludzkości, który zda tylko niewielka grupa :
olbrzymia większość ludzkiej populacji będzie ofiarami tych czasów które są i nadchodzą.

Wspomniany już przeze mnie Detektyw Prawdy jest typowym twardym fanatykiem o średniowiecznej mentalności : dla niego reinkarnacja jest demoniczna, nawet karate takie jest (?!? ). Wierzy w Drugie Przyjście Jezusa, dogmaty wymyślone przez kościół o wiecznym piekle ale trzeba mu przyznać celnie demaskuje zamiary elit.

Ukułem na takie osoby określenie : postkatolicki, ponieważ obserwujemy – przy jednoczesnej fali odpływu zdegustowanych wiernych z kościoła i niestety galopujacego ateizmu – rosnący fanatyzm i radykalizacje byłych katolików, których reakcją obronną jest bez wątpienia wzrost ortodoksji i wiary w dogmat – w czym przypominają mi bardzo muzułmańskich fanatyków których widziałem mieszkając w Anglii. Podobna mentalność także do tzw „nowonarodzonych chrześcijan” w USA.

Hiszpański dom modowy za skandaliczna reklame z akcesoriami bdsm przeprosił, jasne. I co z tego ?!? Tam nie było żadnego przypadku, pomyłki, od początku celowe działanie, strategia szoku. Ale grunt przetestowali, a może był to jakiś ukryty komunikat…?
Komentarze z portali spolecznosciowych pokazują że coraz więcej ludzi nie obawia się nazwać rzeczy po imieniu i sa oburzeni tą promocją czegoś co jest po prostu złem, diabelstwem, reklamą okultyzmu !

Niestety, śmierdzącą sprawa najnowszych reklam hiszpańskiego domu mody to nie jest jednorazowy numer tej marki…byla tez inna reklama z dorosła kobieta o rudych włosach a obok niej album z tfurczością belgijskiego artysty lubującego sie w podobnej tematyce : malował wykastrowane dzieci oraz inne makabry, np kanibalizm !

Jak donosi amerykański dziennikarz Jim Hoft z prawicowego, „konspiracyjnego” portalu Gateway Pundit : „Robi się gorzej : designer pracujący dla balenciagi zdemaskowany za publikowanie niepokojących zdjęć łączonych z rytuałami satanistycznymi, kanibalizmem, okaleczaniem dzieci „…

Ta stylistka to pochodząca z Rosji i mieszkająca we Francji niejaka Lotta Volkova, zwana diabłem w przebraniu, ( A raczej diablicą, poprawność polityczna zaleca taką formę ) konsultantka bardzo ważna dla kreatywnych wizji kilku marek modowych, w tym i kontrowersyjnej Balenciagi , dla tej ostatniej oficjalnie w latach 2014 – 17…. Jej chora obsesja zła, szatana i okaleczania dzieci została opisana już w sieci ! ( Ona sama zaś wyglada jak ofiara traumy albo kontroli umysłu….) Nie ma pewności czy te zdjęcia są jej autorstwa, czy ona po prostu publikuje taką tematykę gdyż bardzo leży jej na sercu… oczywiście w podobnej kwestii „zabłysnęła” już wcześniej Marina Abra(ha?)mowic.

Oszczędzę Państwu tych chorych obrazków… a profil Lotty na Instagramie jest już tylko prywatny, strona zaś wyświetla jedynie czarny kwadrat…ale internet nie zapomina, na szczęście : chociaż oczywiście o takich koszmarnych wizjach chciało by się jak najszybciej zapomnieć ! Ogólnie to cała ta symbolika jest bardzo negatywna, ma zapadać głęboko w psychikę i unikajmy jak możemy dokładania się do tych gór szaleństwa, bo nie chodzi o to by się tym zamartwiać ale by zdawać sobie sprawę ze szkieletów w szafie naszej ( Naszej ??? ) cywilizacji.

Jim jak wynika z jego artykułów wierzy w Drugie Przyjście prezydenta Trumpa. Ironizuję, ale niestety w USA, kraju gdzie podobno broni palnej jest więcej niż mieszkańców, kult polityków osiąga już wymiary prawie religijne, natomiast przeciwnik idola jest diabolizowany, co zresztą rzadko kiedy nie opowiada rzeczywistości.

Na ciemną stronę przeszli Mick Jagger , Madonna, Annie Lennox , Lady Gaga i tak wiele innych artystek oraz muzyków, ale z pewnością nie każdy kto wykonuje hołd dla rogatego jest kimś ważnym w hierarchii rodziny ciemności : większość to pionki i po prostu musi , podpisują kontrakty : Chcesz być sławny to wiesz… graj dla nas ! Widocznie promocja okultyzmu jest to wymóg dla rozwoju kariery…

Były basista dla popularnej w latach 70/80tych grupy Blondie oraz gitarzysta u Iggy Popa, czyli Gary Lachman w wywiadzie wyjawił że „praktykował okultyzm, magię, brał udział w rytuałach w USA”. Napisał książki na temat okultyzmu i jego wpływu na politykę i sztukę. ” W latach 60tych okultyzm to była raczej moda. Tak to podłapał Mick Jagger. Byli Black Sabbath, a teraz z pewnością dużo więcej ludzi zdaje sobie sprawę z obecności okultystycznych odnośników w płytach rockowych. Są to już subkultury, jest ze 25 takich grup jak kiedyś B.Sabbath (…) Okultyzm jest powiązany ze wszystkim. Fascynuje mnie to. (…) Idee okultystyczne przeniknęły do współczesności, do polityki, sztuki : np Kandinsky, związany z teozofami… (…) Kiedyś Kirk Hammet z Metalliki skontaktował się ze mną poprzez wspólnego przyjaciela, i rzekł : jestem wielkim fanem Twoich książek , zapraszam Cię na drinka i obiad.” Na szczęście Lachman zdaje sobie sprawę z niebezpieczeństw okultyzmu który, jak twierdzi, pomimo iż zainspirował wielkie umysły do tworzenia wiekopomnych dzieł to wcale nie rzadko doprowadzał do otwarcia drzwi ku osobliwemu szaleństwu…co jest szczerym wyznaniem bo często w wyniku otwierania się na taki wpływ dochodzi do opętania demonicznego.


A przecież prawie każdy z celebrytów, sportowców czy aktorów ma swoją cenę, są bardzo chciwi… a sława uzależnia : oj bez adoracji fanów poziom euforii spada szybko u tych najbardziej znanych. ( Tom Cruise i wynajęci „wielbiciele” na lotnisku, pamiętacie to ? ). Są bardzo nośni bo sławni, uwielbiani, rozpoznawani… zatem muszą promować okultyzm, bo chcą utrzymać swój jakże wysoki lajfstajl, a potem wiele gwiazdek widząc to kopiuje takie gesty. Nawet, pożal się Boże, tzw performerki czy rodzime ludyczne standuperki pozują entuzjastycznie z gestem rogatego, w nadziei na promocję !

Powiedzieliście : obrzydliwy skandal…? A tego właśnie pragnie Balenciaga : rozgłosu i lansu .

Z żałosnych influencerek czy artystek od których czuć okultyzmem na kilometr na razie tylko niejaka kim kardashian skrytykowała hiszpańską firmę, ale to zapewne tylko gra pod publiczkę. Lana del Rey, Kate Perry grają w tym samym klubie… ale na razie się jeszcze nie wypowiedziały. Na pewno wielu innych gwiazdorów wkrótce wyrazi swoje oburzenie. Może nawet znani politycy ?

Ale to są tylko pozory przyzwoitości, one i oni służą rogatemu nie od wczoraj ! A on zaciera łapy… i na pewno szykuje nam wkrótce jakieś nowe „atrakcje”. Obsesją „elit” jest transhumanizm, lucyferyczne połączenie człowieka z maszyną,bo mają nierealną nadzieję osiągnięcia fizycznej nieśmiertelności i oprócz kontroli populacji to jest na topie ich chorych snów i listy przebojów. Zarowno Epsztajn jak i Musk to „wyznawcy” transhumanizmu. W historii tego pierwszego rowniez wazny jest paryski ślad…


Czytałem kiedyś że w płd Francji bardzo wielu właścicieli wielkich firm, nieruchomości, deweloperzy są w lożach , jednakże ogólnie mechanizm kolaboracji z systemem we wszystkich środowiskach może być taki jak w moim kraju rodzinnym za komuny : gdy trzeba było się zapisać do partii i tak wielu niestety uwierzyło że nie da się inaczej, i zrobiło to, uległo ale nie z pobudek ideologicznych, broń Boże, ale ze strachu, dla świętego spokoju i aby uniknąć regularnego zatruwania życia w pracy.

Aktualnie jak wiemy system ma coraz bardziej skuteczne haki na swoich sławne i uległe sługi, jakieś konkretne kompromaty z imprez… no jasne nie chodzi o zabawy z call girls tylko o sprawy znacznie większego kalibru. Bo znani i lubiani rymuje się świetnie z : szantażowani !
Niektórzy oczywiście próbują się z tego wyrwać, nie segregujmy ich wg tej samej kategorii, ale wtedy nagle przydarzają się im wypadki, samobójstwa…

Zazdrościmy nieraz życia hollywoodzkim gwiazdom , ale gdybyśmy wiedzieli chociaż trochę tego co tam jest od lat zamiatane pod dywan to każdy o zdrowych zmysłach z obrzydzeniem by się od tego bagna odwrócił ! Jednakże nadal dla usypianej opinii publicznej takie tematy to przesada, konspiracje, teorie spiskowe…
Trochę przekazał o tym informacji Stanley Kubrick, jego słynne „Oczy szeroko zamknięte” rzuciły sporo światła na zabawy elit oraz Hellywood . I tzw ukrytą rzeczywistość, o której już wspominałem. Stanley Kubrick był mistrzem subtelnych aluzji, jego filmy wydają się być powiązane ze sobą i dopiero stopniowo można odkryć kolejne zawarte w nich przekazy i ostrzeżenia…

Nicole Kidman jest krytykowana za brak reakcji w sprawie skandalu balenciagi, a przecież uczestniczyła nie raz w ich kampaniach reklamowych.
Aktualnie Nicole oczywiście najlepsze lata ma już niestety za sobą, a przecież po piętach deptaja jej kolejne rzesze młodych i spragnionych sławy (plus idącej za tym upojnej adoracji ) aktorek , zaś jeśli chodzi o jej wygląd to jest już prawie kopia Cher, czyli zaprzeczenie naturalnego kobiecego piękna , pomimo sztucznych i dramatycznych prób aby ciągle wyglądać jak młoda dziewczyna ! Ojciec Nicole byl bardzo po ciemnej stronie, ale mało kto się tym interesuje… Ona także niestety wydaje się być pod wielkim wpływem okultyzmu, jak i , co oczywiste, jej były mąż Cruise.

Utalentowana wokalistka Tori Amos, zresztą córka analityka CIA, robi wrażenie ofiary kontroli umysłu ( Tak samo nieszczęsna Britney Spears ! ), świadczą o tym niektóre jej niektóre teksty i zmiany w zachowaniu, jest poza tym zafascynowana pisarzem sci fi o nazwisku Neil Gaiman : ten ostatni należy zresztą do tego samego „kościoła” co Cruise…to wszystko nazwiesz przypadkiem ?

Czy bojkot Balenciagi coś da ? Trochę na pewno, bo być może doprowadzi do kolejnych ujawnień, ale przecież inne wielkie brandy modowe nie od wczoraj używały także symboliki ciemnej strony…różnymi kanałami owa strona stara się od lat zaistnieć w głównym nurcie popkultury, muzyki, mody i rozrywki. Notabene właśnie minęło 6 lat od początku afery Pizzagate, co do której opinię głównych mediów i niezależnych poszukiwaczy prawdy również są bardzo podzielone…natomaist że światło dzienne ujrzało wiele koszmarnych spraw siatki wykorzystującej dzieci w Australii i powiązanej z najwyższymi kręgami władzy ,tam i w innych krajach, świat zawdzięcza nieustraszonej Fionie Barnett…

Kiedy to się wszystko skończy, co musi się wydarzyć abyśmy zrozumieli że cały ten straszny system zniewolenia to gigantyczna makieta, iluzja, domek ze znaczonych kart ? Ano dopiero wtedy to szambo wreszcie wybije kiedy ty i ja, my i wy zdecydujemy się wreszcie głośno powiedzieć : NIE ! Czyli niestety nieprędko…obym się mylił.

We Francji pojawiła się już opinia że te żądania odszkodowania domu mody wobec North Six to prowokacja marketingowa : bo przecież przedstawiciele hiszpańskiej marki byli obecni na tej sesji zdjęciowej… czyli odpada też opcja wydarzeń wg której ktoś chciał poprzez Balenciage uświadomić opinię publiczną o procederze handlu dziećmi poprzez elity czy też po prostu skompromitować ta firmę. Za jakiś czas ta sprawa niestety ucichnie, lepiej nie, ale i tak przyćmią ją pewnie nowe sensacje, dramaty, wydarzenia międzynarodowe czy coś wielkiego w Krainie U ?

A jeśli ktoś doczytał do końca, to proszę bardzo oto podsumowanie…czyli dwa świetne komentarze, z Usej i Australii na temat tej ohydnej afery :

„If you know what duality programming is, you’ll see what I’m talking about easily. The elite are occultists. In their eyes these ads are a form of passive consent to their nonsense.

Their aim is to normalize these things. So even when there’s public outrage, that merely serves to further the message.

How many of us would have seen these ads if not for outrage spreading them like wild fire? I dunno about anyone else but I’ve never even seen a balenciaga ad before now.

Manufacturing outrage is actually a huge tactic used in advertising all the time, because if you can’t get positive attention, negative attention is the next best thing in furthering a message. Really if you study psychology it’s quite easy to see what’s being done here and not surprising at all. The fake apology is super amusing. They knew exactly what they were doing.”…

Sydney Morning Herald : „“Advertising is about getting attention,” says Dr Lauren Rosewarne, a popular culture expert at the University of Melbourne. “So I feel a bit dirty even commenting on this story because this is ultimately what Balenciaga wants – in discussing it we’re validating that the brand is relevant, cutting-edge and buzzy.”

Maciek

Dodaj komentarz